Tuesday, December 20, 2011

जन शिकायतके तत्काल कार्यान्वयन करय प्रधानमन्त्रीक निर्देशन


काठमाडौ, पुस ५ । प्रधानमन्त्री डा. बाबुराम भट्टराई जनतासँग प्रत्यक्ष सरोकार राखयबला विभिन्न सरकारी संस्थानके महाप्रबन्धक तथा मन्त्रालयके सचिवसबके जनशिकायत तत्काल सम्बोधन करय निर्देशन देलनि अछि।

विभिन्न २२ टा विभागके प्रमुख तथा सम्बन्धित मन्त्रालयके सचिवसबके प्रधानमन्त्री जनशिकायत कार्यान्वयनके लेल निर्देशन देलनि अछि ।  सरकार सुरु केने हेलो सरकारमे आएल शिकायतसबके समिक्षा तथा कार्यप्रगतिके विषयमे प्रधानमन्त्री विभागीय प्रमुखसबसंग बिमर्श केने छलथि ।

बिमर्शमे भट्टराई वर्तमान सरकारप्रति नेपाली जनताके पैघ अपेक्षा रहलासँ वायह अनुरुप काम करय निर्देशन देलनि । ओ हेलो सरकारएकटा सुरुवात मात्रै भेल कहैत अहिके सब कियोके गम्भीर ढंगसँ लेवय परत बतौलनि । ओ हेलो सरकारकक्षमे आवयबला हरेक शिकायतके तत्काल सम्बोधन करयके निर्देशन दैत जनताके सेवाके अपन कर्तव्य आ धर्म सम्झय आग्रह केलनि ।

हेलो सरकारमे आएल शिकायतसबहक सम्बोधन जाहि ढंगसँ होवयके चाही ओ ओहि  तरिकासँ होवय नहि सकि रहल उपराग आएल कहैत प्रधानमन्त्री जनताके शिकायतसबके सम्बोधन करय तत्कालिन आ दीर्घकालिन योजना बनावय सचिव तथा महाप्रबन्धकसबके निर्देशन देलनि ।

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